۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

شعر : فتنه آن هم به نام خط امام؟


این شعر زیبا رو از وبلاگ شاهد با اجازه مدیر محترمشون کپی کردم. بنده به نمایندگی از تمام نویسنده های وبلاگ خورشید عالمتاب نفس گرم این شاعره گم نام را گرامی می دارم و از ایشان کمال تشکر را دارم.
با چه رو نامه می نوشتید و
از کدامین خشم تش فشان گفتید؟
با چه رو در دیار اسلامی
از تجاوز به شیعیان گفتید؟
با چه رویی به روز عاشورا
هلهله کرده ،خیمه ها سوزید
شرم بر شما که با اینکار
قلب صاحب زمانه می سوزید
شرمتان باد یادتان رفته
پای این سفره ها نمک خوردید
شمر را رو سفید کردید و
گوی سبقت ز بولهب بردید
دستتان بی بلا که خوب پس دادید
امتحان جفا و نامردی
پیش پاتان دروغ لنگ انداخت
آن زمان که بهانه آوردی
ای تو میری که مدعی هستی
پیروی می کنی ز خط امام
در کجا از امام بشنیدی
این چنین نوکری کنی بر سام؟
فتنه آن هم به نام خط امام؟
جدّّّ او می کند ز بنیانت
توبه کن تا نمردی تو
ای که شیطان رود به قربانت
گوشه ای ز خشم امت را
در نه ده به چشم خود دیدید
بیش از اینها اگر که فتنه کنید
مرگ خود را چه زود می بینید!

پانوشت:
مرد خاکستری (موسوی خوئینی ها) که هم اکنون پشت صحنه و یکی از تئوریسین های جریان فتنه است اعلام کرده که نباید خردادماه بدون درگیری تمام شود. الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا. بنده خطاب به ایشان و تمام رسانه های فارسی زبان لندن نشین و آمریکا نشین عرض می کنم باقیمانده هایتان را به خیابان بریزید. منتظر هستیم تا ته مانده هایتان را هم به تاریخ بسپاریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر