۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

تطمیع، تحمیق، تهدید و تحقیر در دولت اصلاحات

این پست خطاب به کسانی - سوتک- است که روحانیت را متهم به تحمیق مردم می کنند! این پست خطاب به "به اصطلاح روشن فکران غرب زده" که تحمیق شده و تطمیع شده غرب هستند!

تطمیع یعنی به طمع انداختن! در دولت اصلاحات بارها و بارها در رسانه های اجیر شده ی اصلاحات برای اینکه مردم آگاه و فهیم ایران زمین را متمایل به فرهنگ لاابالی گری و فرهنگ برهنگی غربی و آمریکایی کنند پیشرفت های علمی آمریکا و اروپا را به رخ مردم ایران کشیدند و هشت سال بر این امر اصرار کردند. آنها در این پرده نفاق بارها و بارها منافقانه و خیانت کارانه با سران غرب و آمریکا و همچنین با مسئولین اطلاعاتی آنها ارتباط غیر رسمی برقرار کرده و در خصوص مسائل فرهنگی و امنیتی کشور ما با آنها به زعم خودشان تبادل نظر - بخوانید نوشتن دیکته - کردند. این اقدامات خائنانه همچنین در پوشش " گفت و گوی تمدن ها" که نظریه ی آن علی الظاهر از سوی خاتمی مطرح شده بود در قالب یک سازمان به ریاست سعید حجاریان جهت تسهیل برقراری ارتباط با جاسوسان آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی در پوشش عوامل فرهنگی ادامه یافت. (جالب اینجاست که بدانید این نهاد به خاطر نوع کاربردی که داشت پس از انتخابات دور نهم ریاست جمهوری عملا بلا استفاده و متروک شد). نکته دیگر این است که محمد خاتمی -رئیس جمهور وقت ایران- پس از اعلام نظریه دیکته شده ی خود بارها و بارها از طرف سران غربی و اروپایی و همچنین رسانه های آنها مورد تحسین و حمایت قرار گرفت.
تحمیق یعنی احمق شمردن! گاهی وقت ها بعضی به اصطلاح روشنفکران تصور می کنند که معنی این کلمه احمق کردن است یا همان " خر کردن " همانطور که در بالا هم اشاره کردم دولت خائن اصلاحات و سردمداران خیانت کار اصلاح طلب تنها تحفه ای که به جوان های ایران هدیه کردن فرهنگ برهنگی و لاابالی گری بود که در پوشش تمدن غربی در رسانه های اجیرشده ی اصلاح طلب ترویج و تبلیغ می شد! معنی این کار چیزی نبود جز احمق کردن جوان ها. علی الخصوص اقشار مرفه تر جامعه که مصرف کردن فرهنگ غربی از توانایی مالی برخوردار بودند. یکی دیگر از ابزارهایی که اصلاحات و دوم خرداد آن را به جانعه تزریق کردند فرهنگ مصرف گرایی بود. این فرهنگ به شدت در قرآن نهی شده و اصرافکاران را برادران شیطان شمرده است. اصراف و برهنگی فرهنگ هایی هستند که مردم را از خدا دور کرده و روح معونیت و الهی بودن را در انسان می کشد. انسانی که از خدا دور می شود شیطان قسم خورده بر او مسلط می شود.
تهدید به معنای ترسانیدن است! در رسانه های خودفروخته و اجیر شده اصلاحات - بخوانید استکبار که همخانواده استکفار است - بارها و بارها قدرت های مالی و نظامی آمریکا را به عنوان تنها قدرت نظامی دنیا به رخ مردم ایران کشیدند و به این بهانه سعی کردند روح ترس از آمریکا را در قلوب مسلمانان ایران زمین مسلط کنند. آنان - اصلاح طلبان- که خود انسان های ضعیف النفس و خودفروخته ای بودند در مقابل تهدیدات آمریکا سر تسلیم بر زمین نهادند و در مناسبات مختلف به آنها - آمریکا و اسرائیل و انگلیس- باج دادند و از آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین از آبروی مردم متمدن ایران زمین هزینه کردند. نمونه بارز آن تعلیق دو سال و نیم غنی سازی اورانیوم به صورت داوطلبانه بود که در ازای آن هیچ گونه امتیازی از غربی ها دریافت نکردیم! (من شرم می کنم که کارنامه خدمات خاتمی را با هیچ یک از دوستان خارجی خودم درمیان بگذارم)
تحقیر به معنای حقیر شمردن! دولت اصلاحات در راستای سیاست مبارزه با مبانی اسلامی و قرآنی بارها به مقدسات اسلام توهین کرده و ارزش های اسلامی را مورد هجوم قرارداده و تحقیر کردند. آنها در مطبوعات و سخنرانی های خود در ابتدا حمله کردند به " امر به معروف و نهی از منکر " این موضوع که از فروع دین اسلام است مانع فاسد شدن جامعه می شود! عوامل شیطان خیلی خوب می دانستند که باید برای تخریب جامعه اسلامی از کجا شروع کنند! آنها هرکسی را که امر به معروف می کرد تحقیر می کردند و آنقدر در رسانه هاشان این عمل را تقبیح کردند که عملا مردم را از این کار بازداشتند! نتیجه اش همین فرهنگ برهنگی است که شما می بینید! آنها نه تنها به امر به معروف و نهی از منکر حمله کردند بلکه به روح شهادت طلبی و دفاع از مرز و بوم کشور و دین و همچنین به مقوله انتظار ظهور و دیگر مبانی فکری اسلامی که اینجا جای تفصیل آن نیست تاختند و برای این مقصود از ابزار تحقیر استفاده کردند!
--------------------------------------------------------------------------------

1.این پست برای دایی خودم و جناب سوتک است!
2.خدا لعنت کند موسوی و خاتمی و کروبی را که در راستای اجرای سیاست های استکفار و استکبار پروژه های دیکته شده آنها را مو به مو و دقیق و حرفه ای انجام دادند. و آنقدر این اراذل کینه ای و طمع کارند که هنوز نمی خواهند از راه رفته بازآیند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر